Äkta kärlek


Ibland tror jag inte man riktigt förstår hur bra man har det?? Man tänker liksom inte på att man varje dag är älskad, att man varje dag fyller en plats i någonanns liv. Att man utgör en stor del av den personen. Man är ett med sin partner, är man inte det så vet jag inte riktigt. För man äter, sover, umgås, delar glädje, sorg, passion och lidelse med den man lever tillsammans med. Helt otroligt när man ger det en tanke.. Så otroligt underbart man har det egentligen. Man är så lyckligt lottad!! <3

Ibland tror jag inte man riktigt förstår hur bra man har det?? Man tänker liksom inte på att man varje dag är älskad, att man varje dag fyller en plats i någonanns liv. Att man utgör en stor del av den personen. Man är ett med sin partner, är man inte det så vet jag inte riktigt. För man äter, sover, umgås, delar glädje, sorg, passion och lidelse med den man lever tillsammans med. Helt otroligt när man ger det en tanke.. Så otroligt underbart man har det egentligen. Man är så lyckligt lottad!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0