Almost there

Så var det snart dags att ring ut det gamla och ringa in det nya. Imorrn smäller det! Har dock inte planerat in några festligheter, tända i den öppna spisen och kanske ta sig en liten bastu svettare.. det är nog max.
Förra året docks å firade vi på Satin i örebro tillsammans med vänner. Känns inte som man orkar med sånt i år. Jag och älskling tar oss nog nått glas här hemma i lugnan ro, och ringer in ett nytt år av kärlek och glädje tillsammans, utan tjo tjim och ölspill.

Har idag varit iväg till Linde med storasyster och handlat lite.. Bilen står ju där den står och ICA tenderar inte till att ha ett så stort utbud vad gäller matvaror. Dessutom är det både krångligt och för kallt för att kånka matkassar därifrån och hem.
Tur man har en så snäll syster som man har <3

Nu när älskling är ledig måste vi ta itu med matlagning som sig bör, har inte blivit några fasta måltider på ett tag och det känns i magen när man väl äter.. och då chockar magen. Kändes ikväll.
Vi sprang på toa i omgångar (trevlig fakta :D, jag vet) och sen blev man liggande under täcke med magknip.. har lugnat sig en del nu dock och ska nog inte äta någe mer idag.
Börjar bli trött nu med, men ska banne mig inte lägga mig förens jag är riiiiktigt trött så jag faktiskt får somna in ordentligt och sen sova tills morgonen.
Behövs! För imorrn tänkte jag ta itu med tvätt också, det går inte om man går runt i ett töcken.

Kommentarer
Postat av: ELIN PERSSON

Det är nog all energi dricka som sätter sprutt hehe. Ne vet hur det är så blir jag varje gång jag äter, inte så trevligt.

2009-12-31 @ 00:12:32
URL: http://elinpersson07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0