Cold winter night

Jaha, ännu en dag till ända och det blir bara kallare och kallare ute. Näsan frös ihop och fingrarna dog en smula när man begav sig ut för att handla lite mat. Kylan slår t.om. in så man går runt i sina fluffigaste mysbrallor och en virkad tröja. Man känner att hipp-faktorn inte direkt slår i taket men what to do?
Fick låna bil av älsklingens bror så man slapp gå i kylan iaf, våran såkallade bil står i garaget fortfarande helt utslagen. Ska väl ta och kolla över den i helgen och se vad som kan göras.
Förhoppningsvis så får man igång den och kan röra sig lite mer obehindrat. Har blivit ganska mycket hemmasittande på sistone.
Men det är iofs inget fel på det heller, är faktiskt rätt skönt.

Sista arbetsdagen imorrn för älskling, kort vecka eftersom det är nyår. Dessutom så blev det en positiv överaskning när arbetsledaren fick igenom att de skulle gå fredagspass (tidsmässigt) imorrn. Så han slutar 12. Nice! =)

Längtar efter torsdag med mer soffmys och slapparkläder.. Tända i öppna spisen och lära sig hur man får sprutt på bstun :O Har inte riktigt fattat det ännu. Den är liksom utrustad med rattar.. å det ställer till det lite i hjärnkontoret. Men skam den som ger sig.


Skulle egentligen duschar idag känns det som men va fan jag orkar inte, trött och usch..
Får ta det imorrn. För ska jag duscha så vill älskling vara med och det orkar jag inte idag :P  Ska dricka upp min Burn som jag smuttar på och ta mig ett bloss, sen får det nog bli natten för oss här hemma på 10:an..

See ya when i do..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0