Change

Sådär ja, nu har jag ringt till USÖ kirurgenheten och fått svar på mina funderingar. Det är på gång :D Just nu så tar de in de som fick sin remiss skriven i oktober förra året.. jag fick ju min skriven i april detta år så jag får vänta lite till =) Hon sa att det kan gå fort beroende på hur många det är före mig i varje månad så att säga..
Har jag sagt vad jag ska göra föresten? Gastric Bypas heter det, GBP kort och gott. Har kämpat med min vikt hela mitt liv och det har liksom inte funkat för mig. Herregud, jag gick hos en dietist när jag bara var 7 år.. vad säger det er? Jo jag har PROBLEM med min vikt..
Men nu ska det bli ändring förhoppningsvis =)


Har inte ens börjat att möblera om idag.. går och tittar och vet hur jag vill ha det, men jag flyttar inte på nått iaf =) haha.. Men det kommer väl. Får väl ta Dennis till hjälp när han kommer hem.


Idag är det jättefint väder ute, dock väldigt kallt. -20 grader.. brrr!! men är det vinter så är det väl. Snart är det lucia med.. tiden går så fort.

Tror jag ska grejja lite med garderoberna iaf och flytta över kläder.



Höres senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0