Wanted, John blund

Fredag.. igen. Vilket kanske inte är helt konstigt iofs men tiden går så fort numera. Sitter som vanligt och inväntar trötthetens ljuva ankomst.. men inte ett spår. Börjar bli jobbigare och jobbigare.
Somnade vid 4, halv 5 imorse och vaknade sedan halv 6 igen. Klarvaken och varmt runtom mig. Kunde inte hjälpa det men då grät jag. Jag var så trött och ville bara sova, men jag kunde ha gått upp och varit hur pigg som helst. Men jag la mig ner och låg kvar där, somnade tillsist i nån timme.
Nu sitter man här igen och bävar inför natten.

Det tar psykiskt, man blir så frustrerad och helt utmattad så man sätter sig bara ner och gråter tillslut..


Men men.. det är ju perioder, sen ger det sig ett tag. Man kan väl helt enkelt hoppas på att man snart igen får sova lite mer om nätterna.

Imorrn kanske svärmor skulle titta förbi. Trevligt =) Nu när man inte har ett fordon så kan man ju heller inte hälsa på nån så det blir ju inte så ofta man ser henne. Finns ju telefon iofs, men det är ju aldrig samma sak.

Mariana, fredrik och lilla anton var här igår och lämnade en soffa som vi fick. Katterna är galna i den, den luktar för det första av andra katter och sen är den ju inte nått som har funnits här tidigare och det gör det ju bara roligare att kuta fram och tillbaka i korridoren och upp på soffan, ner för soffan, brottas lite i den och sen kuta iväg igen. Man blir knäpp på ljudet av dem för pippi (den minsta kissen i skaran) galloperar när hon springer och det låter ju så roligt.. =) Men ack så irriterande efter ett par vändor fram och tillbaka..

Klockan är snart 2 och jag vill bara lägga mig men jag är inte tillräckligt trött ännu för det, väntar en stund till och ser hur det artar sig. Älskling sitter och tittar på kampsport tror jag. Rätt bra program men jag tänkte jag skulle skriva lite i bloggen nu när jag ändå sitter här..

 

Men nu får det räcka för idag, ska gå och strypa ett par katter som driver mig till vansinne ;) Nejdå.. dom får bara ett varnade finger och ett ont öga. Dom små raringarna är som barn med en ny leksak.. de tröttnar snart ändå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0